NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Jumaat, 13 April 2012

PASAR MALAM

Haiiiiii...
semalam Cikmala ngan Pakwe ke PASAR MALAM TAMAN SYAHBANDAR
org dah ramai..
tapi takpe Tujuan nak beli kepak ayam madu je..
jadi langkah terus je tempat org kerumun...
^^ KAK, KEPAK AYAM 6 KETUL ^^
lalu depan gerai jual KENTANG SPRING
tak sah kalau tak singgah.
tapi Cikmala heran kenapa dye tak tanya Cikmala nak perisa apa?
dah siap tawaf pasar malam...
kami laki bini ke PULAU WARISAN
lepak2 sambil makan kepok lekor kat bawah tue ha...
hehehehhe,,,
sambil tengok gelagat manusia couple2 nie ha
mcm Cikmala dulu2 la...
wah,,,kenangan lama datang kembali


balik singgah beli satay
satay dekat KG CINA
tapi bukan cina yg bakar..
ada budak melayu yang duduk kat situ...
sampai kenai dah muka kami 2 org
balik basuh JENTERA WUS3776 yg dah berkarat wat
sampai boleh menulis dah...
nak jimat kena la guna air kat pejabat...hahhahah
PIC kat atas tue gimik je
posing je yg lebey
ala2 gedix minah nie...
mengada2....
sebenarnya kam..kam..kam
kita saja je nak ganggu pakwe kita amik pic JENTERA
yg buat CIKMALA lari tue pasal ada org datang..
malu tahap kucing parsi saya dulu SI SUKI.
rindu kat dye...
mana dye pegi sekarang nie erk..
^^ JANGAN MARAH R ^^

2 ulasan:

remyhazza berkata...

nak ayam tu !!!!!!!
sedap nyer.....

pinkcolour82 berkata...

hehehe......

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...