NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Isnin, 2 April 2012

LAWATAN HSNZ SEMPENA HARI POLIS KE 205

Haiiiii
sabtu lalu saya kena bertugas...
seb baik takdeq program ngan EN.PAKWE
10 minit kul 9 saya dah sampai...
gedung gedang gedung gedang
tunggu transport.kul 10 lebih baru gerak naik van ke HSNZ
kat atas tue pic TIMB. KETUA POLIS TERENGGANU
berbaris sakan la kitorang nye
no 2 belah kiri tue saya ha...
 lawatan nie sempena HARI POLIS KE 205
hamper dan gudies di beri kepada anak,isteri dan anggota PDRM yg masuk wad
 layanan pong ok dari S/NURSE yg bertugas
dari senyuman tue dah nampak...
tme kasih la banyak2
tolong angkat hamper ngan gudies atas troli


untuk S/NURSE pong dapat tau
kek, jap g org balik boleh makan sama2 yea...

 untuk yg bertugas mesti lah ada habuannya
bahagian kebajikan belanja NASI AYAM NURUL IMAN BATU BURUK
leh tahan sedap HARGA RM5
bungkus untuk pakwe kat umah,,tapi duit sendiri tau
 ha,,, ni la kedai tue
kalau korunk nak try boleh la datang kat sini
balik saya cilok satu hamper buah...
hahahahhha,,,,tapi saya tanya dulu tau sebelom cilok....
tata titi tutu

1 ulasan:

Unknown berkata...

waaa......cilok hamper buat satu..... payutler tak cukup...he3

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...