NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Isnin, 26 Mac 2012

KAYUHAN TERBESAR 25/03/2012

Haaaiiiiiii......
entry saya kali nie pasal Cikmala tak cukup tdo dibuatnya
bukan apa,bgn kul5.30 pagi.siap2 mandi
solat subuh & buat sarapan roti ngan kaya,teh o
pukul 7.30 kami sampai kat PADANG KEMUNTING
KAYUHAN TERBESAR 25 MAC 2012
menguap 4o kali dah rasanya
semangat gler tengok ramai org dengan baju basikal berwarna hijau


jgn tak tahu saya nie jurugambar penuh ngan gaya tersendiri
wah,,,,,gaya la sangat
Abam POLIS kena la ada
kalu tidak camne aliran trafik nak lancar
tak sabar dah diorg neh
tapi yg tak syok pemandangan kat belakang tue..
yang kelakar tok sami pong duk ngendap
dari dalam.....
wah, pelumba harapan saya...
dengan harapan dapat la masuk carta 20..ngeeee
tomeiiiiiinya kashut iecha
maklong pinjam boleeeeeh....
oppppppssss,,,
nie masa makan tengahari kat JUNGLE FOOD COURT KUANTAN
~~ NASI AYAM BEREMPAH ~~
jurugambar pong wajib enterprem apa...
jurugambar ala2 ngantuk g2,,
tapi enjoy 

posing jgn tak posing
maklong mintak air cikit....
muka hampa...
dalam ati tuhan je yg tahu


masa nie kat zon berlepas
semangat tue angkat tangan
sport car tak di iktiraf ngikut je kat belakang
sape lagi,, kami la tue

lepas tayar pancit ,,,,
masih nak teruskan kayuhan

alamak,,,malunyaaaa
perempuan berumur leh kayuh
nape saya tak bolehhhh
jawapannya saya tak MINAT
dua2 tayar pancit
ingat nak naik kereta terus....
tapi ada plak bantuan dari belakang
dapat plak ganti rim lain.....
sambung balik kayuh





dalam suport car kena la story mory juga
punya la masing2 kelaparan..
naseb baik ada kedai runcit tepi2 jalan....
apa lagi jom borong apa yg patut
tarian silat
tak sampai 5 minit dah abes..
jumpa kawan lama
peluk sakan ha kau
sembang3..
jgn tak sembang
yang penting saya dah kepanasan
fenin kepala dah
tapi dalam panas2
tetap jalankan tugas saya sebagai jurukamera bebas pada hari nie









dah sampai 160 km kayuhan
masih mampu tersenyum cik abe saya
walaupon hampa tayar pancit
ramai kan....
apa tak ramainya
800 orang yg kayuh.....
org SINGAPORE ada, THAILAND ada.
takdep apa dah nak tulis
korunk layan la pic2 kat atas tue yea.
yg penting balik tdo dulu
penat gler rasa

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...