NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Ahad, 20 November 2011

NURSARAH ANNISA

haiiii
lepas beli present mesti lah nak bagi present kan
jadi tanpa berlengah lagi saya ngan PAKWE otw ke KL
tak sabar dh nak tengok anak sedara baru
nie la adik bongsu saya
dah masuk 3
saya sorg pong belum...
waaaaa, pomot cter saya plak erk
cter pasal NURSARAH ANNISA nie
keje dye asik la nk nyusu
ala MOKLONG dye neh....
kita kan BABY lagi
pantang letak
bukak mata nak nyusu
nanges tak ingat dunia dh
luas mulut2
cam mak dye...ngeh3
kenyang ler tue..
NURSARAH ANNISaaaaaaaaaaaaaa..................
cakkkkk....
sape la nie mai tengok kita...




nie anak buah saya yang no 2
RABIATUL ADAWIYAH (AWIEN)
kakak NURSARAH ANNISA
cukup otai la yg nie sorang..
camne saya kata tak otai..
sebab dye je..nenek dye ngan mak budak cina bergaduh sakan...
Awien3.....
cakap CHINESE berabuk..
seb baik pandai sekolah....
puas la saya sebagai MOKLONG nye nasihat
dop jadi mende.

nenek kita dokong erk....
seb baik nenek kita tolong jagakan..
ciuman dari seorang nenek
nganga saja mulut dye...
POKLONG dye amik gambar..
kceh3 bunyi KAMERA
kita bulih senyum dalam tido erk.....

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...