NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Khamis, 15 September 2011

ERRA NGAN HARLEY DAVIDSON

haiiiii.....
wow..dasyat sungguh cik ERRA FAZIRA kita
org berduit katakan
APA PONG TAK BLEY
ni memang aktiviti kegemaran kami berdua sejak dulu lagi. Selalunya kami hanya akan naik motosikal untuk pergi makan serta tak mahu terperangkap dalam kesesakan jalan raya. Tapi tak adalah menyertai mana-mana kelab ataupun melakukan aktiviti berkonvoi,� cerita Erra yang tampak hebat di sisi motosikal Harley Davidson jenis Sportster 1200 yang sudah pun digunakannya sejak hampir sedekad lalu. 
 Menjadikan lokasi Restoran Puteri, Sungai Penchala sebagai tempat berkumpul, Erra dan Emran cukup bergaya dengan pakaian berjenama Harley Davidson, yang juga jenama motosikal berkuasa tinggi kepunyaan mereka. Bukan saja pakaian, malah aksesori lain seperti beg dan rantai kunci, semuanya menggunakan jenama terkenal itu. 
 Motosikal Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special ini dijual pada harga lebih kurang RM150,000.
 Lebih hebat lagi, enjin motorsikal tersebut adalah liquid cooled Revolution 1,250cc unit, 60-degree V-Twin, built in kolaborasi dengan Porsche. Dengan berat 289kg, sudah tentu agak sukar bagi wanita untuk mengendalikannya... namun Erra dilihat mampu mengendalikan motorsikal tersebut dengan tenang. 
PENYANYI Fauziah Latiff dan penyampai radio, Linda Onn antara bintang popular yang turut berkongsi minat dalam sukan pemotoran berkuasa tinggi.

2 ulasan:

AA berkata...

erra mmg awesome..

menarik..!

syiela berkata...

hebatlah dia.. kalau saya mau terbalik hehehhe

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...