NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Sabtu, 10 September 2011

CENDOL TIME

haiiiii......
korang ape khabar erk.
camne byk dop,umoh terbuka yg korang kena pegi!
saya sampai tak larat dah..
se,eh peyot di buatnya......

entry kali nie nak cerita pasal PAKWE saya yg sorang nie,
pegi la OPEN HOUSE kat istana
dye makan CENDOL punya la sedap.
sampai coll saya bagitau....
siap tanya org tue meniaga kat mane..
dengan bangga org tue jawap (almaklumla dh kena puji kang..kang)
dekat PASAR PAYANG
ari sabtu,kami g la cari kat atas PASAR PAYANG.
nie yg lemoh saya nak naik atas nie.
* PANAS *
tapi takdeq org jual CENDOL.
cari kat bawah. ada la sorang jual cendol naik motor.
tengah panas mesti la sedap...GULP
beli la kaminya...
taksedap langsung......HAMPEH
dah jalan2,lepak2 la kat bawah sekejap
mak saya punya la teruja tengok batik2 yang merelip.
LIP LAP LIP LAP
mula la kelabu biji mata

1 ulasan:

Ct Aja berkata...

cam best jo tempat ni, kt mane ni..

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...