NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Jumaat, 12 Ogos 2011

MYCINEMA - TIPU KANAN TIPU KIRI

haiiiii.......pagi nie bgn bukak2 tv ada cter nie......dalam hati best ke!!bb tak pnah dgr plak tajuk dye nya...layan juga la..rupanya best btol la..korang dh tengok ke!!jom kongsi...last2 cter siap ada HERO HINDI @ TAMIL tak silap saya.....kelakar btol
Lakonan:
:
Rudy Hartono (Pelakon Utama)
:
Wulan (Pelakon Utama)
:
Remo (Pelakon Utama)
:
Sarah (Pelakon Utama)
:
Lina (Pelakon Utama)
:
Mr. Fix (Pelakon Pembantu)
:
Rina (Pelakon Pembantu)
:
(Pelakon Pembantu)
:
(Artis Jemputan)
:
(Pelakon Tambahan)
:
(Pelakon Tambahan)

Sinopsis:
Rudy (CHIRISTIAN SUGIONO), seorang jejaka kacak dan tampan, memiliki segalanya, termasuk seorang isteri yang jelita, Wulan. Wulan (TITI KAMAL) seorang penyanyi terkenal di Indonesia. Malangnya, di dalam syarat-syarat kontrak Wulan dengan syarikat rakamannya, dia tidak dibernarkan berkhawin.
Untuk menyembunyikan perkahwinan mereka, Rudy dan Wulan berpindah ke Malaysia. Apabila semua gadis di pejabat barunya terpikat dengan Rudy, Rudy dengan tidak sengaja berkata yang dia sudah beristeri. Remo (HANS ISAAC), boss Rudy yang cerewet bersama isterinya, Lina (CATHERINE WILSON), yang suka jaga tepi kain orang, ingin bertemu isteri Rudy. Mereka menjemput Rudy bersama isterinya ke satu majlis. Akhirnya Rudy tidak dapat mengelak dari menghadiri majlis tersebut.
Dengan bantuan rakan kerjanya Mr. Fix (AZWAN ALI) , Rudy ‘menyewa’ seorang penayanyi baru, Sarah (NATASHA HUDON) untuk berlakon sebagai isterinya buat satu malam. Tidak lama kemudian, Rudy terperangkap dalam jerat penipuan di mana dia terpaksa menyorokkan kebenaran dari semua orang dalam hidupnya. Terjadilah kekeliruan, suasana kelam-kabut dan situasi lucu.

2 ulasan:

AYIE berkata...

ni citer indon ke malaysia??
siap de hans isaac lg, huhu
best ke?

pinkcolour82 berkata...

ntah la......tapi bergabung malaysia ngan indonesia, hindi.3 dalam 1..try la tengok..best.

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...