NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Jumaat, 12 Ogos 2011

MYCINEMA - GHAJINI

haiiiii..........filem nie pong bagi saya best juga.rasanya dh bape kali saya tgk.rasa tak bosan.mengadap je depan tv sampai abes cter.korang mesti dah tengok juga kan..apa pendapat korang......say terpikir juga.selalu  cter hindustan nie lastnya baik2 belaka..tapi yg nie hero tak bersatu ngan heroin pong.....rahsia pong tak sempat nk bgtau...cewaaah...saya plak yg terkilannya.....rasa cam nk jadi pengarah pas2 atur semula cter nie..wakakakakaka.........boleh ke!!!

sinopsis
Kisah tayangan action India kali ini bercerita mengenai Sanjay Singhania yang hidup menyendiri di sebuab apartemen yang terletak di daerah Mumbai. Ia dulu dicintai oleh seorang model cantik, Kalpana Shetty yang telah menyelamatkan 25 gadis muda dari tangan pimpinan geng, Ghajini Dharmatma, yang akhirnya terbunuh.
Oleh karena itu, Sanjay pun berusaha mengungkap kematian model ini dan ia tak sadar kalau dia akan diselidiki oleh inspektur Arjun Yadav.
Sementara Ghajini sendiri berusaha menghancurkan bukti-bukti yang dimiliki Sanjay dan berusaha membuat Sanjay tak ingat apa yang telah terjadi.

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...