NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Selasa, 5 Julai 2011

LIHAT BABY BARU


haiii.......
asyik makanan je minah nie erk.tak borink ape!
sebelum nak makan amik gambar dulu tue hak penting....
makan kemudian..hahahhahha...
sedap juga.lain kali leh g makan lagi.nie saja je saya duk p menyemak,
PAKWE dop ngan geng2 INSPIRA dye....
ada wireless jadi saya amik kesempatan main FACEBOOK kat talipon GALAXY TAB saya....
lama dh tak godek2 dye sejak P1 saya rosak.


sebelum g makan, 
PAKWE ada cakap nak g tengok BABY along ngan syatirah.....
jadi saya kata nak beli ape erk untuk baby...PAKWE kata lepas makan g beli....
dah lepas makan saya singgah kedai XIRI BABY SHOP KAT jalan sultan ismail...
tapi kat c2 byk pakaian untuk baby yg dh besar.cari punya cari rupanya ada kat belakang.....
jadi PAKWE pilih warna pink nie sbb BABY puang kan.......
grrrrr(nice)

nie la BABY nya, papa dye bagi saya pegang sementara dye siap2 kan mak dye......
dye duk ngan saya NGEK2 sekali je bunyi...
pas2 saya enjut2 atas dukung saya dye terlelap.......
COMEI sangat BABY.tak silap saya, nama BABY nie Nurqhalisha.
saya apa lagi amik kesempatan soh PAKWE amikkan gambar.....
SORRY erk along, JANGAN MARE....hehhehehehe
mula2 saya tengok, memang muka cam mak dye sebijik........
putih sebijik cam mak dye...tak merengek pon..senang btol dye tdo....


balik lepas tue saya rasa malasnya nk masak....
soh PAKWE benti beli lauk...tapi dye soh beli kat depan berek.....
wahh!!!tersentap.....putus angin lalu..last2 tak beli apa2 pon....
lepas gosok unipom, tbe2 angin rajin saya sudah sampai..
gedung gedang la kat dapor...tengok2 PAKWE dah tidor..
baik punya lentok.biar la dye tdo,ngantuk sangat kot..
dekat2 dye nk g keje baru saya soh bangun.....
dah siap mandi, baru makan.

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...