NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Khamis, 17 Mac 2011

FESYEN HANA TAJIMA







haiiii......kamoo buat ape erk masa nie.masa nie dan ketika ini saya tengok astro citer donut..saya rasa brape kali dah saya duk tengok cerita nie.bila saya tengok shiela rusli bertudung,tbe2 terdetik fesyen HANA TAJIMA BERJILBAB...cantikkan!!!saya pon rasa mmg terlampau sangat cantiknya dengan gaya,dengan muka dye sekali cantik, cantik, cantik bebenor bak kata org perok..tak g2!!!hehehe......yang kat atas tue saya tunjuk HANA TAJIMA punya fesyen..kalu korang suka,korang bulih la ikut.bila tengok fesyen2 bertudung yang cantik, tbe2 aura nk bertudung timbul...korang tunggu la kemunculan, penampila terbaru saya....!!!????sekali gus seru dah sampai untuk menutup aurat...heheheh...teruje jieeeeeeeeeee.............

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...