NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Ahad, 13 Februari 2011

SETTLE*RUMAH


haiiii.........hari jumaat ngan sabtu lepas saya balik kuantan..bukan nk berjalan tapi settle hal rumah saya yang tak abes2 lagi neh.pemaju talipon soh saya p amik kunci umah tapi kena bayar denda la plak.ya allah tuhan je tau naseb baik lah saya ada simpanan sikit.takdeq la penin2 kepala nk cari duit.tapi yang saya geram tue,org yang talipon tak bagitau plak,denda 2 boleh dapat diskaun.tak ke susah saya ngan en.hubby saya g mari g mari.dushh...


amik ko!!!huhhhh,dye ingat kami nie duk dekat agaknya.tak pon dye pk minyak kete pakai air.jd denda tak payah la bayar lagi..tunggu diorg tpon balik.dari duk p bayar kat diorg duit 2 baik tunggu diskaun.pemaju tue kata dalam masa seminggu..tunggggggggu la jawap dye.dah beres semua,kami p tengok wayang kali nie cerita DI SINI ADA HANTU...lawak2 la juga.sampai en.hubby saya tergelak-gelak terbahak2 kau.saya sempat la juga tertido...ngeh3.abes tgk wayang,kami p tgk rumah kot2 bulih masuk..bulih la amik pic yang rosak2 tang mana.klim sekali nanti.tak bulih juga nk masuk.haaaaaaaa,masa yang di tunggu2 sudah tbe ec perot saya yang dah lama bergendang2 ntah macam2 lagu duk ada....kali nie kami makan kat BLACK CANYON EC MALL KUANTAN.


Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...