NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Ahad, 13 Februari 2011

POCKETFUL*KINI*KEMBALI

haiiii........saya kembali lagi..kali nie saya bukak blog melalui komputer pejabat.selalu internet kat pejabat susah nk on9.naseb saya ari nie,nice ler juga.hehehehe.....mesti korang heran,nape la tiap kali penulisan saya mesti ada ayat..heheehehehe....




ha,tue la idup saya.saya nie suka gelak dan senyum.siapa yang kenai saya tue dah faham sangat la.emmm,ape cer ari nie erk!!!jap saya bukak sokabar.tgk ape cerita menarik ari nie.metro muka depan lelaki belasah isteri pertama,empat anak (kemaruk beristeri 4)..ya allah,apa punya manusia...emm,itulah penahan org yang kemaruk nak berbini ramai.nk ikut sunnah nabi kunun,tp perangai langsung tak ikut sunnah pong.belek punya belek metro neh,mata saya yang tak berapa nk bulat neh,terpandang 1 iklan POCKETFUL KINI KEMBALI..hahahahahaaaaaah.....kfc toasted pocketful telah kembali dengan kelazatan filet zinger,kepingan ayam rangup,kerepek jagung chacho's,salad segar,bijian jagung,sos thausand island dan sos keju jalapeno.semuanya dibalut dengan tortilla dan dibakar sempurna,kini dalam kombo baharu yang lebih hebat dengan cheezy wedges dan minuman berkarbonat.sedap hingga menjilat jari..yang tue bukan saya yang kata....sokabar kata

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...