NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Jumaat, 4 Februari 2011

BAWAK MAK SAYA JALAN2

Haiiiiiiii
tengok cikit punya ramai orang.kete kuda mengaut keuntungan yang lebih bila time cuti sekolah.laku la plak sampai org duk menunggu-nunggu.

sempat lagi amik gambar.
kamera saya jenama lumix (panasonic DMC-FX36)setelah di zoom kan.nampak tak clear sangat la....
ha,nie saya nk tunjuk fesyen org sekarang dekat tganu neh.saya amik nie kat google.takkan la saya nk p amik pic org2 yang berkenaan tue,t ape plak la kata diorg.tak pong diorg akan berperasaan sendiri.cantik ke aku nie,sampai ada org amik pic.hahaha.tap apa yang saya nk cerita pemakaian tudung mcm nie kemas sangat
nie lagi fesyen tudung yang saya tengok kat pasar td.goreng kepok pong pakai camni..mmg cantik dan nampak bergaya dengan terselitnya pin kat dahi.
nie fesyen legging..saya ada terbaca lam internet,pakai legging nie haram.saya mmg selalu pkai camnie.tapi bila dh terbaca,pemakaian legging saya telah di kurangkan.adakala tak pakai langsung.tapi saya gemar pakai loegging.i like legging


ayam madu pasar malam taman shahbandar,sedap gler...tapi ari nie tutup kedai.kempunan nk makan ayam madu.huaaaaaaaaaaaa..........

haiiiiiii...............hari nie en.hubby saya ada keje ngan mber2 beliau.jadi saya bawak mak saya pegi pasar malam.naik jentera pink saya.kat pasar hak paling penting saya harus & wajib cari ialah tararara AYAM MADU.tapi smp kat sana kedai tue tak bukak.saya ngan mak sepanjang pasar,opppps bukan pasar malam,pasar petang.huhuhuhu........macam ada jual tapi perot saya kenyang lagi jadi tak banyak sgt la beli.nasi kerabu je beli untuk mak ngan en.hubby saya.masa tgh berjalan,saya tgk nape pulak org kat depan saya tolak anak dye laju je depan saya......sekali saya tgk mber saya daaaa...hahahhaha.lawak tol.abes tawaf 1 pasar saya bawak mak p dataran ada jual2 mcm2 barang,baju,selipar yang paling saya suka tengok tudung.....mcm2 gaya tudung ada.suka saya tengok.emm,boring nk jalan lama2,jadi arah tuju saya ke batu buruk..ramai btol org.musim cuti sekolah nie....mcm2 perangai org ada.layan je la.

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...