NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Jumaat, 4 Februari 2011

SUKA*SUKI

haiiiii,kawan-kawan....semalam en.hubby saya keluar dari pukul 3petang smp kul8malam.bukan p merapu meraban.hahahahhaha...p tgk mber2 lawan kete dalam kata lain race la.saya malas nk g,sbb mak saya ada kat umah.
takkan nk bawak mak sekali kot.dah la matahari meninggi.kami pon ada rancangan lain gop nk di buat.daadadaaaaaaa..lepak kat batu buruk.meh kita layan gambar2 depa nie main kete.
nie bakal2 racer duk berbincanga tahap kemantapan jentera masing2.

tue la yang pakai baju ungu,en.hubby saya.....
hadiah untuk bakal pemenang mesti ada.....tidak  tak dapat la penyertaan yang menggalakan.
ramainya orang.......
yang menengok pong ramai ha.....panas pon panas la jang oiiiiiii
menurut en.hubby saya nie la juara racer 2 tahun berturut2....shabas fizie..wakakakakaka

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...