NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Jumaat, 14 Januari 2011

MERIAH

wow...meriahnya calour nie..saya suka..saya suka..saya suka,boleh ke manusia nie hidup seperti lam pic nie..happy,enjoy,penuh ngan warna warni...namun terbukanya pintu tahun 2011,bukankah ini waktu paling tertib lagi berhemah untuk kita segera melihat diri kita yang lalu dengan lebih kristal!!berazam memperbaiki kelemahan ,beriltizam memahat kejayaan,bersungguh memacu rohani agar lebih cantik daripada tahun lalu!lupakan seketika haruman termahal@palet solekan tercantik.jika nurani tidak murni dan rohani tidak molek,maka alangkah sia2 kerana anda menjadi insan yang terlalu kosmetik..setiap kali akhir tahun iaitu disember datang lagi,saya terburu2 menghabiskan cuti tahunan yg masih bersisa(kerana ada cuti yg burn,tidak boleh di bawa ke tahun depan)rugi glerrrrrrr...............fikiran saya melayang kepada seorang teman yg kami pernah berlaku selisih faham..kemana beliau skang nie kerana lama tak nampak batang hidung sewaktu saya ngan en.hubby saya berusaha gigih mendapatkan zuriat...itulah jalur hidup saya dan peristiwa2 belum beranak2 sungguh menarik.......manusia ini ditakdirkan hidup dengan bermacam2.... 
tahun saja yg di sambut baru,tapi angka usia makin klasik  & antik.....TANDA KULIT KATA,HEY KAMU SUDAH TUA'tidaaaaaaaaaaaaaaaaaak.............
cukup setahun lagi saya nk melangkah masuk ke 30an..mcm tak percaya je.kalu sudah begitu,ape yg saya tunggu lagi erk!!!kala usia masih cerah,dan dalam keadaan boleh di lentur baik mulakan penjagaan lebih awal.alangkah baiknya awet muda yg di peroleh itu hasil dari tulang 4 kerat saya di awal usia neh....betul tak kawan!!

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...