NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Jumaat, 14 Januari 2011

berbelanja VS menabung!!!

rasanya tabungan yg paling efisyen pada saya ialah melalui skim ASB & tabung haji.tabungan saya memang dah di deposit kan melalui potongan gaji tiap2 bulan...baru2 ASB rm20 & tabung haji rm20....esok dh naik gaji saya tambah la lagi ok..hehehehehehe.kalau wang shiling plak saya ngan en.hubby saya simpan lam tabung KFC yg kami beli kat KFC batu buruk..tabung umah lagiiii & tabung cam radio........ada je syiling campak je masuk dalam.buat masa nie tak terkira la bapenya.........nk buat perniagaan saya tak reti mana dan tak pernah terpikir nk buat perniagaan apenya..cuba bg idea kawan2!ada!!!kalu takdeq takpe,jgn nk kusut2 kan kepala yg sedia kusut tue..waaaaaa......kesimpulan nya kita tak tau apa yang mungkin berlaku pada kemudian hari.entah2 ada musibah @ kecemasan dan kit memerlukan duit.siapa tahu!!!!bukan saya mintak tapi berhati2 org kata.sedia kan payung sebelum hujan.hah!pandai2 la korang terjemah sendiri ayat tue erk...huhuhuhuuuuuuuu

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...