NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Isnin, 17 Januari 2011

GAS ABESSSSSS..............

Hari nie keje cam biasa.....
bgn pagi ujan lebat,
tapi rutin harian saya cam biasa la.pakai lengkap ngan baju ujan....
dah siap2 nk pegi keje,benda pertama saya kena buat ialah kejut en.hubby saya bgn dulu...
bila beliau dah sedar br saya amik tgn nya dan cium,umuachhhh yer..bucuuuuk......
pas2 en.hubby saya balas balik cium dahi saya.
mcm2 la hari2 kalu saya @ en.hubby saya nk p keje..
kalu saya tak kejut beliau dulu t yer kata saya tak cium pegi keje..
heeeeee.............hari nie saya tengahari tak masak tp saya p tapau nasi kat kedai SINGGANG.petang balik keje saya terus p bukit besar bb ada latihan jasmani..
mood saya kureng la nk panjat bukit ari nie...jd saya lepak kat bawah,
agak2 line clear saya ngan mber2 pon cabut...sampai umah bukak je pin2,en.hubby saya sengih je....saya lepak2 jap,pas2 bermula la rutin saya di dapor la plak.saya malas la nk masak nasi lam periuk karan ..jd saya masak je atas dapor pakai periuk biasa.....
tumbuk*je
saya nie ada mood juga....hari nie malas la nk guna blender,jadi saya tumbuk je.emm,janji sodap....grrrrrr


masak*lemak*cili*api
haaaaa......nie la masak lemak cli api stail saya..en.hubby saya makan sehingga menjilat jari..pedas katanya.kalu dye kata pedas,maknanya dye suka la.saya dah masak perangai hubby saya.


gas*abesssss
alamak,spoil plak la gas nie...jd saya tak sempat la nk masak benda2 alah nie.sumbat masuk peti ais balik


Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...