NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Sabtu, 15 Januari 2011

BERJALAN LAGIIIIII...HEEEEEE

Haiiiii...haiiiii.....
saya nk cerita pasal hal semalam..ala,lewat 1 hari takpe la erk.sebab semalam saya penat sangat tak sempat nk bukak BLOG nie.sementara en.hubby saya main ngan laptop saya masak kat dapor.hari nie menu saya ialah ayam goreng masak pedas,telor dadar ngan sayur sawi cina masak ala2 cina g2..saya tgk en.hubby saya makan selera je.saya tanya SEDAP KE ABG!!en.hubby saya angguk je.dah siap2 kemas saya landing kat depan tv..saya pon tak tau masa mane saya terlelap,celik je mata saya dgr en.hubby saya kata jom tdo dalam bilik..saya pon bgn dan hempas badan atas katil..masa mane saaya terlelap pon saya tak tau......ntah pukul brape terjaga saya tgk jam.awal lagi.saya set jam pukul6...sebab ingat nk masak lauk untuk en.hubby saya makan.tapi apakan daya,mata saya tak larat.saya set baik jam kul7.10....malasnya nk g keje..boleh tak org lain ganti tempat saya..huaaaaaaaaa.heeee.....alamak pic tak upload lagi..t lah saya upload k.suka suka je.saya kalu boleh nk ari2 happy tanpa ada masalah..saya sentiasa berdoa pada yg maha esa di jauhkan segala mala petaka bahaya dalam keluarga saya.
sawi*goreng*ala2*cina*g2
haaa,
tgk tak cikit punya banyak cili api lam masakan saya....
sbb en.hubby saya suka makan pedas2.jadi saya pon terikut2 juga.
setiap masakan saya pasti ada cili api.


TELOR*DADAR 
Haaaa...
Kalu korang nk tau nie la peberet en.hubby saya.
kalu takdeq nie tak selera kata beliau.
AYAM*MASAK*PEDAS
Hari nie saya masak pedas potong ayam kecik2....
nk bg en.hubby saya senang nk makan punya pasal..heeeeee

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...