NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Khamis, 20 Januari 2011

EYELINER MAYBELLINE


               Maybelline Eye Studio Gel Eyeliner*
Harganya dalam RM 24. hasilnya sangat menakjubkan. 
Sungguh smooth, sungguh tepat dan tak ada smudge! Dan benar-benar kalis air.
saya pkai nie masa saya rajin juga.mmg saya rasa best sangat bil pakai benda alah nie.cuba la try erk.
sebelum nie saya pernah pakai jenama lain.avon tapi bila saya pakai hitam2 melekat kata atas kelopak mata saya.saya tak suka comotttttt...........
jadi saya tukar ke maybelline la plak.mmg elok.saya akan stay je dengan produk neh.mmg kecik tapi padat lambat abe
nie la hasilnya pemakaian maybelline neh...
ok tak!!try la.
nie hasilnya setelah saya pakai eyeliner maybelline neh.
mata saya nampak besar sikit.sebab mata saya nie sepet.

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...