NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Selasa, 12 September 2017

AKTIVITI FAMILY TREE TASKA PERMATA KELUARGA

Assalamualaikum...
lama sgt tak masuk blok sendiri ni..apatah lagi nak jenguk bloh kawan2..
Hari ni 27/07/2017 ada aktiviti kat sekolah budak cerdik,,,sebelum kul9 cikmala ada kat Taska Permata Keluarga.teruja katakam 😜
ni anak ummi yang gedek gedek...dapat daripada mana.Cikmala pom tak tau.
Hahah,,, banyok makan masa ni.sampai tok cukup sepinggan
Ni Muhammad Luth Mikhail, bergambar dekat Family Tree yang telah siap ditampal dengan gambar

suka sangat dapat bergambar dengan kawan-kawan





Ni Cikmala punya design Frame
bedal je la apa yang ada kat meja cikgu tu
kecuali kereta tu cikmala bawak daripada rumah.










Ha Hah,,galoksss kan Cikmala
tengok Cikmala tu,, bersungguh benor rupanya

ni gambo mok ngan ayoh budop-budop Taska Permata Keluarga kita


Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...