NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Sabtu, 21 Februari 2015

LAKONAN SUAMI ISTERI ( SUAMIKU EN PERFECT 10)

salam dan haiiiii semua......
esok dah mula kerja....mula la malas menguasai segala-galanya. semalam cikmala tgk iklan kat tv...tetiba ada iklan cter yg tgh hangat kat panggung SUAMIKU EN.PERFECT 10....
HA HAKKKK.......dah lama nk tgk. opsssss...sambung balik cter kat atas tue.tgh tgk iklan cter tu dah ada kat ASTRO FIRST. ha hah,,, apa lagi cepat2 cikmala beli. alamak,,,,tetiba je kedit abes...frust menonggeng wase..las2 cikmala guna talian hayat. talian hayat tgh keje pulak...sentap ler.sanggup tak tdo nk tgk   zarief danial n ALEEYA AZMeeN punya pasal...
bukak2 je siaran...cter dah separuh....alahai tengok cter dah nk abes. dah ler dop paham. rasa cam cter ngarut lak....takpe2...cikmala tggu siaran ke 2 pulak....cter mula dari awal....huaaaaaaaa,,,,,,best ruPanya. kelakar pon ada. mula la tersenyum sorg2. kononnya cikmala la heroin aaron aziz time tu...ha hakkkk...sengal kan.
bye wife
bye husband
(romantika pulak diorg nie bila abes ckp kat phone)
Pertemuan yang tidak terduga sewaktu penerbangan dari Heathrow, London ke KLIA, Sepang menciptakan sebuah lakonan suami isteri di antara Aleeya Azmeen dan Zarief Danial. Lakonan selama seminggu demi menyelamatkan Aleeya Azmeen untuk berdepan dengan ibunya, Puan Yazmeen telah memutikkan perasaan lain pula di antara mereka. Perasaan yang sukar diluahkan dengan kata-kata dan kadang kala membuatkan masing-masing keliru.
mmg best cter nie....cikmala semalam tgk sampai kul3 pagi...pagi td bgn je tdo..bukak tv lagi nk tgk...ada la dlm 10 kali kot ari nie duk layan...sampai ada org tu cepat2 tukar siaran lain..asik layan nie je kata dye...ha hakkkk..jeles ler tue.

1 ulasan:

Najib Ariyan berkata...

ada drama TV... ingatkan kat wayang jer... hehehe... dah lama tak layan TV,... asyik menggentel blog jer....

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...