NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Sabtu, 3 November 2012

NEXT IUI

haiiii...
31/10/2012 Cikmala ada temujanji dengan doktor sekali lagi.kali nie untuk follow-up prosedur IUi Cikmala ari tue.sebelom pukul 8 Cikmala dah smp.siap sarapan bagai.alamak,,dari no8 Cikmala kena tunggu sampai no35.dekat 8.30 baru daftar kat kaunter o&g.
nurse kat depan tue kata.doktor lambat sikit.adik g la mkn dulu.selamber Cikmala jawap.dah,,baru lepas.bila nombor Cikmala di panggi.laju je masuk bilik 3,cam lipas kudung.mana taknya,,heram berejam2 duk nunggu.tapi wat muka sabar je.masuk2 je.....alahai,,,apa ke muda sangat Doktor laki nie.cam tak arap je Cikmala rasa.

doktor: akak ape khabar?
saya ler : baik je doktor.
doktor:memang akak dtg ari nie untuk follow up?
saya ler : a,ah....
Doktor: akak tau tak yg akak dah gagal iui ari tue? alahai memang la gagal doktor wei kalu dah awal2 period kata Cikmala dalam ati.
doktor : saya bagi akak dua pilihan.samada nak buat iui lagi sekali @ nak cuba cara sendiri dgn tau waktu subur???
saya ler : saya nak cuba iui lagi sekali doktor.
doktor : ok...tapi kali nie cara lain sikit.akak tak perlu amik clomid dah.kita cocok di perot je ari ke 5 period.nnt saya bg akak planner iui.ok
t akak pegi kaunter iui balik.kat sana dye akan bg kaunseling.

nurse kat kaunter iui tu bg tau  Cikmala kita cuba lagi sekali erk.mudah2an ada rezeki. ;-)


1 ulasan:

Unknown berkata...

insyaallah.....moga dapat rezeki nanti.....

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...