NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Isnin, 26 November 2012

UNGKAPKAN LAH SELALU

haiiii....
Cikmala cuma nak ckp
KETAHUILAH BAHAWA PASANGAN CUKUP SUKA DENGAN KATA2 AKU CINTA PADAMU @ I LEBIYU....ngeeee

jadi ungkapkan lah selalu terutama waktu2 berikut kerana mengungkapkan cinta pon ada seni.korunk ingat seni pertahankan diri je ada seni!!!!!

♥ BANGUN TIDUR
WAH,,,Duk tengah lena di buai mimpi tbe2 je kena cium dan lafaz aku cinta padamu.sape yg taknak....tak bgn pong takpe la..wakakkaka

♥ KELUAR KETEMPAT KERJA
ALAMAK,,,Selalu org duk kata lama2 bosan kalu duk lafaz je.sebenarnya tidak.mesti korunk atau pasangan korunk suka kam..kam..kam.jgn ler malu2.....sebaiknya ketika nak g kerja tue bila isteri cium tgn suami susulilah ungkapan aku xinta padamu.hahahah,,,mesti otw g keje duk tersenyum cam berok mak yeh...

♥ BERHUBUNG DI TALIPON
Waktu dulu2 boleh,skang pon buat ler benda yg sama.pasti lebey seronok.kekalkan ungkapan i lebiyu di setiap kali akhir perbualan di talian @ khidmat pesanan ringkas.

♥BERADA DI MEJA MAKAN
kena ke Cikmala takdeq masa ler.melantak terus.menyentuh kembali soal cinta dan kasih sayang.di meja makan ketika bersedia untuk makan malam.sebaik2 ucap ler terima kasih dan anda mencintainya.bio ler anop2 nop tengok.buang tebiat ke ape mok ngan ayoh aku nie.sebenarnya ia terapi unt membentuk keluarga bahagia dan harmoni.

♥ SEBELOM DAN SELEPAS BERASMARA DANA
Kata2 pujian mahupun penghargaan adalah muqadimah yg boleh dilakukan sebelom acara lebih lanjut diteruskan.selepas itu barulah diselitkan sedikit pujukan belaian dan yg paling penting ungkapan cinta anda.

PS: HASILNYA MASING2 AKAN MERASAKAN BAHAWA PASANGANLAH JODOH PALING BAIK BUAT DIRINYA SEKALI GUS BERAZAM UNTUK MELETAKKAN RUMAH TANGGA DITEMPAT YG PALING ISTIMEWA.

2 ulasan:

Remy hazza berkata...

maluuu...... he3

Nens Collection berkata...

hehe..suker2 tips ni..akan dipraktikkan..hihi

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...