NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Sabtu, 24 November 2012

ASTRO 1- PE3

haiiiii....
Cter ntah apa2 ntah....tak best langsung.yang tak logik bila farid kamil kena tembak.boleh bgn balik jatuh kot depan plop dos...kalu zizan yg buat lawak g2.boleh la Cikmala tergelak juga....nie jd cam ngarut.

Sinopsis PE3

PE3 mengisahkan tentang kumpulan rompakan berprofil tinggi yang diketuai oleh Megat. Aktiviti rompakan yang dilakukan oleh kumpulan ini turut dibantu oleh orang kanan Megat iaitu Fumi, Siva, Chat dan Jerry.

Kesemua mereka ini mempunyai kepakaran dan keistimewaan masing-masing. Jerry seorang yang mahir dalam mengendalikan perisian komputer. Chat dan Siva pula merupakan anggota kumpulan yang patuh terhadap arahan ketua mereka.Dalam pada itu, Megat turut mempunyai seorang pembantu yang turut sama melancarkan setiap rompakan yang dirancang iaitu Fumi.

Kemasukkan Fumi dalam kumpulan ini bermula setelah beliau berkahwin dengan Lina, adik kandung Megat.Megat sentiasa menyusun dan merancang aktiviti rompakan yang memberi pulangan tinggi kepadanya.

Antara aktiviti yang dilakukan oleh kumpulan Megat adalah seperti merompak kereta mewah, merompak bahan-bahan yang berkaitan dengan alatan komputer, wang tunai dan sebagainya.Memiliki kumpulan yang cekap dan licik membuatkan mereka sentiasa terlepas dari pihak berkuasa.

Dalam masa yang sama berbagai kejadian berlaku. Namun ianya tidak mematahkan semangat mereka untuk terus menjalankan rompakan yang dirancang.Namun begitu, rancangan rompakan yang ingin mereka lakukan akhirnya dapat dihidu oleh pihak berkuasa.rupa2nya fumi adalah anggota polis marin yg membuat penyamaran.ngeeee....

1 ulasan:

Unknown berkata...

tak minat farid kamil..... boleh???? he3...
byk sangat crita melayu lately...tak terlayan.....

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...