NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Sabtu, 29 September 2012

PROSEDUR IUI KALI PERTAMA

Haiiii....
2 hari Cikmala tunggu saat2 tbe nya pagi ahad nie.hari nie kali pertama Cikmala nak buat prosedur IUI.siap je parking,terus daftar.nurse bagi bilik 1 untuk pakwe Cikmala keluarkan sample.Cikmala ngan pakwe duk tergelak je kat dlm.bilik siap ada tv dan sofa bagai...lepas 2 Cikmala ngan pakwe g makan dulu ec perot.bb proses pemilihan sample yg berkualiti makan masa sejam.dah siap makan,Cikmala duk kat luar.tbe2 nurse tpon suruh masuk.doktor dah menunggu.apa lagi semangat gler la.tak sampai 10 minit pon.doktor bagi Cikmala rehat dalam setengah jam kat katil...pas2 dah rest,nurse suruh Cikmala makan ubat duphaston untuk kuatkan rahim.dan Cikmala dapat mc 1 ari.wah,seronok rasa ari nie.kerja rumah pakwe yg buat...hahahahah....




1 ulasan:

Remy hazza berkata...

remy ada akak kat opis buat iui nie...10 tahun kawin takde anak.... bila buat alhamdulillah...berhasil.... tapi anak belum setahun...terus mengandung lagi......he3 tak payah iui dah!!! tu pun dah selamt brsalin dah....

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...