NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Khamis, 24 Mei 2012

KU SIMPAN DUIT SAMPAI PEROT KEMPIS

Haiiiiiii..
takleh blah ngan tajuk kam..kam
KU SIMPAN DUIT SAMPAI PEROT KEMPIS..
hahahahah......
padahal nak bagi tau pasal LAGU je

Lirik Lagu Anak Kampung – Jimmy Palikat & One Nation Emcees

[Jimmy Palikat]
Memang aku ini anak orang miskin
Tiada apa-apa yang dapatku berikan
Engkau memang cantik
Memang tidak padan dan tidak sepadan

[Mimi]
Aku anak kampung tiada pelajaran
Kuli – kuli sahaja memang tidak padan
Cute bah kau itu
Ramai yang tergoda lagi yang jelita

*
Tiada keretaku bawa kau jalan-jalan
Rumahku pun tiada adapun bapa punya
Apa lagi belanja mau bayar berian
Kahwin sama kamu
Bukannya ku tidak suka sama kamu
Tapi aku takut hidup kau kan sengsara
Kerna aku cinta aku lepaskan kau sama org lain

[Jimmy Palikat/Mimi]>
Kita masih muda masih ada masa
Janganlah kau cari gadis macam saya
Engkau memang cantik
Nanti kau menyesal tiada guna

Anak kampung ku anak kampung
Tidak padan tidak sepadan

[Zydee]

Hey si gadis yang manis
Ku simpan duit sampai perut kempis
Kalau dah cukup kita renjis-renjis
Jangan kau nangis menu kita ikan bilis

[Jojo]
Sia sanggup buat apa saja
Siang malam overtime kerja
Laman facebook nda sempat buka
Ndamau kau sedih dan kecewa

[Zydee]
Jangan kau sedih sabar kau gia
Nanti kereta,rumah , ku buat kau bahagia
Bukan undur diri belum bersedia
Kau tunggu saja odooii giaaa
JP

*
Tiada keretaku bawa kau jalan – jalan
Rumahku pun tiada adapun bapa punya
Apa lagi belanja mau bayar berian
Kahwin sama kamu
Bukannya ku tidak suka sama kamu
Tapi aku takut hidup kau kan sengsara
Kerna aku cinta aku lepaskan kau sama orang lain (sama orang lain)

Engkau masih muda , cantik lagi menawan (jangan-jangan)
Janganlah kau cari lelaki macam saya (ok bah kalau kau)
Engkau memang cantik
Nanti kau menyesal tiada guna (tiada guna)

Nanti kau menyesal tiada guna (tiada guna bro)
Nanti kau menyesal tiada guna (tiada guna )

3 ulasan:

emeliena berkata...

Best ehh lagu ni.. Tak pernah dengar pun lagi. Hehe , eme memang lambat dari orang ;p

pinkcolour82 berkata...

BEST...LAGI2 GAYA SI MIMI TUE NYANYI..ALA2 GEDIX CIKIT

CIK TOM berkata...

xpernah dgr plk lagu ni..blh try cr n dwnload nk dgr..

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...