NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Jumaat, 18 Mei 2012

AGAK-AGAK ANDA TERGOLONG DOP?

HAiiiii.....

Macam-macam jenis orang yang CIKMALA

 jumpa di dalam Facebook ini...

Cikmala pong tergolong juga buat perkara-perkara di bawah....

hehehhehhe

satu je takdeq kat bawah Cikmala suka buat

suka post gambar makanan...hahahahha
Ada yang :

1) suka bagi info

2) suka bagi ceramah / nasihat

3) suka buat lawak

4) suka melukis pastu cakap... buruknya lukisan saya...

5) suka cakap pasal politik

6) suka bergambar dengan duit yang bnyk... macam orang kaya

7) suka cakap benda jiwang

8) suka bagitau dia ada dekat mana - check in

9) suka main game

10) suka glamour.. bagitau dia keluar makan dengan Dato' la..

11) suka fitnah orang

12) suka membebel sorang2... sakit perut la

13) suka post gambar @ video pelik2

14) suka post gambar baby dia... eh anak aku dah boleh merangkak...

15) suka like post org lain

16) suka kritik orang konon dia bagus sangat

17) suka post tentang hobi masing2

18) suka jual barang @ buat bisnes

19) suka post ayat2 putus cinta.. mcm dia sorang saja yang tengah kecewa

20) suka baca wall orang... tengok gamabar orang...tengok benda tak senonoh ;p

* Agak-agak anda pernah buat tak perkara2 di atas?

2 ulasan:

remyhazza berkata...

suka tgk . skodeng dan ngendap...he3.......
apa saja yg menarik,remy singgah.....

pinkcolour82 berkata...

hahhahahahah,,,
sodeng dop tahan tue.....:-)

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...