NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Sabtu, 14 April 2012

MENGIDAM KE CIKMALA OIIII

Haiiiiii..........
kalau nak difikirkan, 
banyak sungguh Cikmala nie mengidam ha....
bukan mengidam pasal dah mengandung
nak makan mcm2 tue
tue bukan yea, kawan2
tue lain kali kalau ada rezeki ALLAH nak bagi
malas nak PK dah
Jom kita tengok apa yg Cikmala ngidam sgt neh

* NAK HANTAR MAK PERGI UMRAH, TAHUN NIE
tue pong kalau ada rezeki Cikmala tahun nie.buat tambah2 pong takpe la.

* NAK TAMBAH KOLEKSI EMAS CIKMALA
Cikmala memang gler benda nie tahap maksima 
hahahahaha,,,
biar la org nak kata apa,,
tue la hakikatnya

* NAK I-PAD WALAU MACAMANA PON
tak kisah la yang lama ke yang baru ke
murah ke ori ke tak ke....
janji dye ialah I-PAD tau..
bukan TAB
* NAK BABY
nie kalu ALLAH nak bg rezeki
Cikmala pong tak tahu kenapa tak dapat2 lagi neh
sedangkan dah 5 tahun kami kawen.

* NAK BERALIH ARAH KE NEGERI LAIN PULAK
Cikmala nak kerja kat tempat lain pulak
kalau boleh
BALAI CHERATING yang baru tue
boleh tak..boleh tak...hehehehhe

* NAK BESARKAN RUMAH
teringin kalu ada duit, nak besarkan rumah Cikmala
yg bilik air dye kecik tue,nak bilik air yg besarrrrrrrrrrrrrr
ruang tamu yang luas.
kalau besar, mana tau satu hari keluarga Cikmala boleh duk sekali semuanya.

*NAK BELI HADIAH BIRTHDAY BOY & GIRL
tahun nie, Cikmala doa murah rezeki
supaya anak2 buah Cikmala dapat GIFT.

* NAK HIAS RUMAH ALA2 ENGLISH STYLE
Cikmala betul2 teringin nak rumah ala2 english style
tapi tak berkesempatan,
sebab duk berek.

* NAK HOMESTAY CIKMALA SENTIASA ORG DUDUK
gaji CIkmala & PAkwe banyak di laburkan ke HOMESTAY
kalau boleh Cikmala nak pulangan dia balik
tak lebey banyak, sikit pong jadi la...

* SATU KELUARGA HOLIDAY
satu keluarga tue merangkap 
dua2 buah family la.
mesti seronok sangat kan..kan..kan

* SIMPANAN SENTIASA PENUH
simpanan sentiasa penuh
bila sengkek
senang je CIKMALA nak korek.

P/S : yang tidak tersenarai di atas,,,tak penting bagi CIKMALA yea
TME KASIH :-)

1 ulasan:

remyhazza berkata...

insyaAllah.... dgn niat baik..... Allah akan membantu..... cuma perlukan sedikit usaha....
gud luck !!!

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...