NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Sabtu, 7 April 2012

CIKMALA BELI RUMAH LAGI!!

Haiiiiii
jgn terpedaya ngan tajuk tue
tapi dah terpedayakan!!!
niat kena la ada...
niat nak tahu cter sebenar...yea tak
yea3.......kena tipu.
bukan CIKMALA nak beli umah lagi
tak mampu dooooo
yang nie dah tak terjaga.
sape2 nak HOMESTAY klik link yea
wah, sempat lagi pomot..hahahahaha
hari tue Cikmala ikut PAKWE ke BANDAR PUTRA KUANTAN
sebab budak2 basikal sewa Homestay kat sana
rumah 2 tingkat
Cikmala ingat malas la nak masuk
bb semua lelaki kan..kan..kan
kalu Cikmala galak nak masuk
apa plak kata Pakwe saya........
apa ke gatal mereyam bini dye nie.......:-)
tengah duk mengelamun layan THR GEGAR 
tbe2 PAKWE Cikmala kata
^^ AYANG3.....jom masuk tengok umah
besar gler umah nie, cantik ^^
wah, Cikmala apa lagi, siap2 kunci pintu kete bagai
masuk la dalam umah tue....
teruja sungguh Cikmala tengok umah
sama teruja dengan budak2 basikal yg sewa kat situ
kwang3....
abes la Cikmala teroker tingkat bawah,tingkat atas
yang Cikmala suka ngan umah nie sebab siap ada dapor kering
tingkat atas siap ada tempat untuk berehat,bukan semata2 naik tangga terus bilik tau
bilik air tingkat atas dye boleh masuk 2 biji motor.
berbaloi la budak2 tue sewa pong RM280
(ha hah, kerusi kat atas tue la saya duduk)

untuk berbelas2 org duduk..memang selesa tahap gaban la org kata
risik punya risik umah nie di beli dengan harga RM280,000.00
waaaa,,,,,beza RM 60,000.00 dengan umah Cikmala
mula la tak puas hati sepanjang jalan laki bini...
2-3 ari duk cter pasal rumah tue je...
kelakar kan
tak bersyukur langsung
sebab tue ALLAH marah,tak reti bersyukur....:-(
sesungguhnya kelemahan datang dari kami laki bini...ngeh3
(tingkat atas-ruang untuk berehat)

3 ulasan:

remyhazza berkata...

cantik design rumah tu... rege pun tak mahal sangat.....
kalau kat tempat remy. rumah teres setingkat pun dah 200k....
lagi ler tak mampu.....

pinkcolour82 berkata...

hah,,,tak mahal sangat!!!
tak mahal la bagi EN.REMY HAZZA yg banyak duit.....hehehehe

JaSmIn berkata...

he3 ok la kak280k tu, klu area kl selangor mau setengah juta angkat tgn x mampu huhuhuhuh ;p

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...