NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Selasa, 17 April 2012

BOSAN WEH

Haiiii...
ari nie sepatutnya saya ada APPOIMENT
camne leh lupa neh.....
kul8 saya terus ke HSNZ bahagian O & G
masuk2 je terserempak pulak ngan SUKARELAWAN POLIS
dye Cikmala kenal dah lama
jadi dye tolong saya daftar..
horeyyyyy3...
lepas ucap terima kasih, langkah saya panjang je la trus ke tempat O & G
selamat Cikmala tak payah nak beratur panjang2
Cikmala dapat no 232.
sampai kat dalam dari kul 8.10 minit Cikmala tunggu
sampai kul 11 pagi..
baru la nombor Cikmala naik BILIK NO 3
bukan sebab apa 
sebabnya DR takdeq..
meeting belaka...
masuk je dalam,
DR tanya awak ada amik tak darah hari ke-21 period
dengan selamba Cikmala jawap tak...
dye kata, dye takleh nak cek...
bb nak tengok period hari ke-21 macamana
lepas makan Cloromix yang dye bagi tue.
subur ke idak Cikmala nie....
Cikmala dah ilang sabar sebenarnya
bukan dengan DR tue tapi dengan temujanji sampai berbulan2
Cikmala cakap la kat DR tue.
^^ DR, DAH TAKDEQ CARA LAIN KE? BB SAYA DAH BOSAN LA ^^
kata Dr tue, masalah maca nie awak kena sabar yea.
awak datang balik amik darah hari ke-21
kira punya kira
period ke-21 Cikmala jatuh pada 06/05/2012
lepas tue kita jumpa balik pada 30/05/2012
baru kita tau lepas awak makan ubat,
macamana keputusan dye.....
bila telor dah banyak, kita cuba cara lain plak.....
kata DR tue..
sebenarnya kan....
Cikmala pagi td beli NASI LEMAK
punya la lapar gler masa menunggu...
ikut hati Cikmala nak je makan kat situ......:-)
kang kena halau pulak.....
Cikmala tengok ramai duk mengeluh LAMBAT
Cikmala pong hangin juga..
tapi terpandang pulak satu papantanda
SABAR, NOMBOR ANDA AKAN DI PANGGIL SEBENTAR LAGI
lebih kurang cam tue la bunyi dye..
jawapan dye makan la Cikmala ubat lagi......huhuhuhu
nanti sambung kat umah la plak cter
banyak benda Cikmala nak cerita neh..

2 ulasan:

remyhazza berkata...

punya panjang cerita......
nasik lemak tu tu jugak yg terbantut baca..... sedap !!!!!

pinkcolour82 berkata...

heheeheheh,,,,

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...