NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Isnin, 12 Mac 2012

KENDURI MENYAMBUT MENANTU

haiiiiii......
lama sungguh tak dapat nak update Blog
Laptop Cikmala rosak.
pulus kureng plak nak baiki kalu dah main ratus2 neh.
nie masa KENDURI sambut menantu kat rumah Mak Cikmala
Class g2 org baru dapat menantu baru katakan
nie la PENGANTIN BARU tue ha
tak sah g2 kalu takdeq Pic Cikmala
dah Blog Cikmala,mestilah Pic kita yang penuh kan..kan..kan
gaya tetap kena ada. :-)
ha tue dyeeee
lagi2 dye..lagi2 dye.

besar panjang dah anak buah Cikmala nie ha
tak lama lagi dah nak kawen.
Cikmala masih juga berdua ha....
hah!!!
tue dye..nie PENGANTIN LAMA yea.
dah basi pong orang kata
tetap juga nak enterprem
anak sedara NO2 CIkmala.
tengok je macam tue ha,
kalau dye ketawa kalah org dewasa cam korg2 semua
sabar yea Abang,
nak BABY erk,
kemah keming peluk SARAH ANNISA tue
alahai korunk..
banyak lagi sebenarnya pic nak upload..
tapi masa mengcemburui kita dong.
nanti Laptop Cikmala dah ok
Cikmala upload pic2 lain ok...........

4 ulasan:

remyhazza berkata...

sama cantik dan sama padan menantu tu......

pinkcolour82 berkata...

:-D

Ika berkata...

comel baby tu! macam maknye. :D

pinkcolour82 berkata...

memang comeiii cam mak dye...
tapi saya maklong dye...:-)

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...