NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Jumaat, 28 Oktober 2011

MYCINEMA REAL STEEL ATOM

haiiiii
semalam saya p tengok wayang gambar
dekat EC MALL KUANTAN
cter ~ REAL STEEL ~
memang best gler
adik ipar saya sampai 3 kali tengok
Directed by: Shawn Levy;
Starring: Hugh Jackman;
Evangeline Lilly;
Dakota Goyo;
Anthony Mackie & Kevin Durand;

REAL Steel dibintangi Hugh Jackman sebagai Charlie Kenton, bekas peninju yang dilupakan dan pernah terlepas peluang untuk memenangi kejuaraan tinju apabila robot mula menguasai gelanggang sukan berkenaan.
Kini, Charlie Kenton hanyalah seorang penganjur pertandingan tinju kecil-kecilan. Dengan bergerak dari satu gelanggang ke satu gelanggang bawah tanah menggunakan robot yang dicantum daripada besi-besi terbuang, Charlie mampu mengumpul sedikit wang.

Namun, apabila dia pokai sepenuhnya, dia dengan berat hati bergabung dengan anaknya Max (yang sudah ditinggalkan sebelum itu) untuk membina dan melatih satu robot yang mampu menjadi juara.Bila bermulanya aksi yang seolah-olah tiada penghalang langsung, kedua-dua Charlie dan Max menongkah segala bentuk arus bagi memastikan satu peluang terakhir untuk naik kembali dan muncul juara tidak terlepas begitu sahaja.
Menurut pengkritik, apa yang menarik mengenai filem ini adalah saat-saat emosi yang merapatkan kembali hubungan antara seorang bapa dan anaknya.

1 ulasan:

Anak Wak Mail berkata...

dah ramai kate cite ni best..kena tgok ni..hihi..:)

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...