NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Ahad, 21 Ogos 2011

~~SUPING RAYA~~

ala, muka saya.....
happy lor....
beli barangan raya....
tengok tue manja sungguh dye.....
suka la kalu org duk photosoot dye.....
macam2 ragam dye buat..kelakar
nie si kecik.suka ngat dye boleh berjalan...
olong3 saja.....
geraaaaaaaaaaaam tau...gigit pipi kang.

nie kasut raya saya lor....
hitam itu menawan..
MODAL : RM70 lepas diskaun.
nie baju PAKWE......mula2 dye pilih warna hitam.
tapi mata cam duk nengok pink nie je..
last2 saya kata amik la kalu berkenan..hahahhahaha
 laju je....dye capai..g bayar
RM220.
nie la baju raya saya.....PINK juga kau...
mestilah nak kena sama...
ikut tema katakan....
modal RM 260 lepas diskaun RM9 hinggit.
saya kata ngan budak butik tue..rm9 hinggit jeeeeeeee
dye senyum je...dengan penuh makna

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...