NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Jumaat, 26 Ogos 2011

myCINEMA : HUM HUM SAATH SAATH HAIN

 
haiiiii......selalu dah tengok cter nie..sedih sungguh.saya suka lagu2 dalam cter nie..memang best2 belaka.suka tengok watak salman khan ngan awex dye tue.maintain macho je.jom tengok sinopsis :-
Film drama keluarga Bollywood ini mengisahkan tentang keyakinan seorang pria bernama Ramkishenji (Alok Nath) bahwa semua anggota keluarga harus tinggal bersama dalam satu rumah, berbagi suka dan duka dalam menempuh hidup. Ramkishenji hidup bahagia bersama istrinya, Mamta. Mereka punya empat anak yaitu Vivek (Monish Bahl), Prem (Salman Khan), Sangeeta (Neelam) dan Vinod (Saif Ali Khan) yang sangat dekat satu sama lain.
Kedekatan itu tetap berlanjut walau Vivek telah menikahi Sadhana (Tabu), Sangeeta menikah dengan Anand (Mahesh Thakur) dan punya seorang putri kecil yang cantik. Sedangkan Prem bertunangan dengan Preeti (Sonali Bendre) dan Vinod jatub cinta pada Sapna (Karishma Kapoor). Ramkishenji berharap anak-anak dan menantunya akan selalu tinggal bersamanya.
Namun orang-orang di sekelilingnya terutama para kerabat selalu mengatakan bahwa keluarga masa kini suka terpecah belah. Ternyata pada suatu hari apa yang ditakutkan Ramkishenji itu terjadi. Sangeeta dan Anand pindah karena tertekan oleh para kerabat yang sirik sehingga ingin memulai hidup baru. Hal itu membuat keluarga Ramkishenji terpukul. Mamta mengkhawatirkan hal yang sama terjadi pada putra-putranya. Apalagi ada bisik-bisik yang mengatakan Prem, Vivek dan vinod akan pergi dari rumah.

5 ulasan:

Syeeda berkata...

syeeda pown suka tgk citer ni..hbgn kkeluargaan diorg rapat ngat

Zul fattah berkata...

erm.. pernah tngok cite ni.. best kot.. haha

p/s : boleh setting komen ni.. buat pop up window.. baru best saya nk komen..hehe

Tanpa Nama berkata...

panggung sabtu

pinkcolour82 berkata...

nur syahida:btol2
zul fattah ; saya dh tukar.hehehhe
sifu im :a,ah......

::ini belog saya . cinta hati saya:: berkata...

lama taktengok ceta tu . hhehe

:)

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...