NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Jumaat, 8 Julai 2011

"Ohh, I love you with all my heart "

haiii.....saya nak cerita mula2 boleh saya join contest nie.saya bukak blog saya...saya tengok kat chat box ada pelawat.jadi saya bukak blog satu2.ZATIE ISMAIL WAS HEAR

^^^NIRMALA BINTI ZAMANI


nie anak buah saya NUR DELISYA nama dye.....dulu masa dye kecik tengok saya pong takmau, nak amik langsung taknak....pendek kata tengok muka saya cam hantu je..hehhehehe..pendek yg kata la.tapi skang kalau saya balik KUANTAN.....selalu dye panggil saya olong, olong....nak itut...nak itut kata dye...hahahahaha.geeeeeeeraaaaam saya di buatnya..sayang sungguh.

kalau saya balik kuantan, perkara pertama saya pikir mesti nak amik dye dulu....nak main2 ngan dye,nak dye cium pipi saya,hehehehe......dye membuatkan saya bertambah2 nk baby..tapi lom ada rezeki daaaa......heeee.

dye sorang yang comei,kiut,badan seketul2.......pandai nyanyi lagu ibu dengan penuh perasaan, pandai posing kalu saya nak amik gambar dye....ok dah,itu je tentang eisya saya neh.

saya nak tag:-
daliela
dillaz

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...