NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Selasa, 26 Julai 2011

DOAKAN SAYA YEA.

 haiiii.....lama rasa dh tak update blog...laptop saya lembab.virus apa plak dop tau neh.geraaaaaaam btol.malasnya nk buat karangan neh..saya buat diary je la erk.korang pong malas nk baca kan..hehehhhe
9.30 am : dah siap2 keje saya ke klinik umi azizan..saya bagi tau masalah saya....tapi DR.tue hanya senyum..kalau saya bg awak ubat, bulan pose haid awak datang rugi tau.....awak tunggu je la dulu ok....saya pong senyum dan tak lekang kat mulut saya terima kasih DR..jadi dye usul saya ke KLINIK LAMA HSNZ.
10.00 am : saya ke HSNZ plak.tak silap saya 10.15 saya amik no giliran.no giliran saya 4018...ada lagi no nk sampai...dye punya lama YA ALLAH.
 10.57 am : baru nk amik ic saya wat pergi ke bilik.....tunggu lagi.........tunggu la saya nya depan cermin besar yg nampak seluruh muka saya yang saya rasa ayu je pagi nie..wakakkaakkak
11.30 am : baru masuk bilik....ada sorg DR cina muka ada senyum..yg tak sedap nurse sedikit tua muka YA ALLAH masam kelat.kita rase boodoh je duk senyum kat due dua tiga kali...muka cam tue juga la..menguji kesabaran btol time2 saya pose nie.DR. tue bagi saya 1 surat temujanji 21/09/2011 .lepas raya daaaaa........ok la tue.ada time untuk saya.perkembangan seterusnya nanti saya cerita semula erk..........DOA2 kan lah saya yea.

1 ulasan:

teyn teyn berkata...

semoga cpt sembuh ye.

btw jom kite kawan2.

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...