NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Rabu, 20 Julai 2011

contest : loving couple

kalau korang nak join klik kat cni

mestilah FOLLOW blog SYIEDA_JOY.
^^^dah follow dear^^^
tajuk ENTRY adalah contest loving couple
beres..kat atas tue ada
mestilah LETAK banner comot INI dalam entry kamo. dan linkkan ke blog syieda (sidebar tak letak pun tak mengapa, sebab tiada markah)
^^^dah letak...kat sidebar pong saya taruk..takut lupa^^^
bercerita la tentang kisah menarik yang tidak dapat dilupakan antara kamo dengan pasangan kamo. disamping membuat kamo lebih mengenali pasangan kamo. (xda limit)
^^^^nak pergi mana2 mesti nak bawa saya,sampai kadang2 terpaksa ckp abg g sorang la. :-)^^^^
^^^manja sebenarnya kat umah..pendek kata makan nk bersuap^^^
^^^^^kalau bergaduh, leh gegar dunia^^^^
^^^^suka marah2 saya,kalau saya buat benda yang dia tak suka^^^^
^^^^kedekut ngan org tapi kalau ngan saya nk ape je beli,kalau ada duit la yea^^^^
^^^^^hampir 5 tahun kawen, masih macam baru kawen..wakakakakaka^^^^^
****dah ada aset *kereta dan rumah****
perkara2 nie buat saya lebih memahami *EN.RIZAL FITRI BIN JALI*
tag kepada 3 kawan kamo. dan make sure mereka tahu.
dah ciap. pastekan url entry kamo, id follower, dan email ke COMMENT DI BAWAH ni.

2 ulasan:

ieda =.= berkata...

thanks akk joint ^_^

syieda dah check dah..^_^

Amy A. berkata...

suweet nye klu da kawin cmtu..salo0 tu kalau g dating jmpe makcik2 kt kedai mesti depa cakap "haa..bli bnyk2 nnt da kawin xdpt dahh..."takut mndengarnye..bce ni tenang hati :p

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...