NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Isnin, 20 Jun 2011

MAJALAH*DULU*DAN*KINI*

*****DULU*****
haiiiii......dalam pada duk saja..ada je la benda yg mari dalam kepala otak saya yg kosong nie.bukan apa,mengisi masa lapang orang kata..bukan saya yang kata..apa yg saya merepek nie!!!saya pong konpius.
majalah nie selalu la saya beli masa anak dara dulu...hiburan..hiburan..takdeq la pikir hal lain.hehehehe



*****KINI*****
yang nie plak majalah yg bertimbun2 kat umah..sampai tak tau nk letak kat mane..last2 duk lam stor..kesian plak saya tengok dye nya...nk kemas elok2 en.hubby saya bising..menyemak je taruk kat luar..apa kan daya...terperuk la dye nya kat dalam stor.teringin nk baca baru amik..
bila usia dah semakin mencemburui kita neh,nk beli buku lain pon dah tak berminat.....setakat baca org punya je..tue pon kalu terpandang...

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...