NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Khamis, 16 Jun 2011

Maharaja Lawak Minggu 11 - Jozan ( Kuantan )



masa saya tengok maharajalawak nie kat umah adik ipar saya angah..tue pon kebetulan ada siaran neh..apa lagi kusyuk la kami menengoknya.tak tahan betul nk tergelak..rasa cam nk berguling2 je.vote for zizan ngan johan..mmg best la.anak buah saya NUR DELISYA takmau dekat ngan saya sbb mak saya ada..dye punya takut cam tengok hantu..hehehehhhehehehe...mak saya duk geram nk cium2 dye tp btak dapat.....bila mak saya takdeq elok plak dey nk ngan saya...hehehehehehe........siap tengok tv kami p makan kat meda selera..makan ape yg patut bb lapar tahap gaban.

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...