NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Selasa, 28 Jun 2011

AL-FATIHAH KPD ARWAH RAKAN SEKERJA

1,000 personalised name cards for only RM50 KLIK KAT CNI YER
HAIIII.......
pagi2 bukak FB saya tengok ada org post PIC nie..
.sayu je ati saya rase.ati saya terdetik nak sedekah kan al-fatihah.....
moga arwah di tempatkan dikalangan orang2 yang beriman..
amiiiiiin...
tengah duk tengok pic,sekali sekala pikiran saya jauh melayang......
pada 2/07/2009, saya keje di lokap IPD KUALA TERENGGANU.
.jam0700-1100hrs tak silap saya la...
tbe2 ada rakan sekerja bagtau....*cik2,Akram dan Syazana dah takdeq
*saya yang ala2 pening nie...
tak caye,siap boleh cakap *hang jgn main2*....
betul la cik, balas rakan sekerja saya tue balik.......
diorg xciden kat JALAN PANJI ALAM....
.tbe2 naik bulu roma saya......
saya terus bgtau incas yg keje masa tue......
abes keje kitorg terus p hospital........
penuh manusia yg bernama POLIS kat c2....
kesian.macam2 crite saya dengar sebelum arwah meninggal..
terharu hati saya...lagi pulak kita nk menyambut bulan puasa tak lama lagi masa tue........
2-3 bulan juga la ati saya selalu duk pk, duk teringat pasal arwah 2 org neh....
kali pertama saya tengok mayat arwah yang telah dimandikan oleh pihak hospital....
dalam ati sedih tapi naseb air mata saya tak keluar, konon2 ala2 tabah la..
.tapi saya lihat rakan2 arwah yang rapat,tak dapat menahan air mata dari trus mengalir.......
kat tempat kerja berminggu2 arwah jadi bualan mulut kami.......
bercerita.asal je berkumpul takdeq benda lain dah kami nak cerita........
al-fatihah untuk arwah.

4 ulasan:

Nens Collection berkata...

huhu..takut nk tgk..al-fatihah..semoga roh dicucuri rahmat

Pojiekyra berkata...

al - fatihah huhuhu..meremang bulu roma :(

Tokan berkata...

al fatihah

pinkcolour82 berkata...

al-fatihah

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...