NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Rabu, 25 Mei 2011

SELERA*EN*HUBBY*SAYA*

Can you sing, act or dance? Put your costume on & show your eternal love to Perodua today! klik cni yer
 haiiiiiii........makanan lagi erk.hehehehe......nie paprik ikan tenggiri.tengahari semalam saya cakap kat en.hubby rasa nk makan ikan tenggiri.jadi kami p beli kat pasaraya maidin.segar bugar ikan nie.paprik nie en.hubby saya suka sangat la makannya..peberet.


 makan takdeq sayur tak best juga jadi saya goreng kacang buncis nie...
 tlo takleh tggl....bb en.hubby saya kata makan takdeq tlo tak selera.....
 nie lagi satu peberet en.hubby saya sotong celop tepong.garing gler..hehehehhe..tapi sodap katanya
 dari duk biar lama2 ikan dalam peti ais..baik saya masak asam pedas nieh...en.hubby saya bukak saji alamak,banyaknya lauk.
 balik dari amik saya keje,en hubby kata masak...jd kami g la kedai tempat selalu.tgk lauk ayam je.tak selera la tengok ayam....boring gler dah..ayam tengok kami pong dh naik muak...asik2 muka org nie....sayur kali nie kacang botol goreng berlada....
 tlo masak pedas.....hari2 buat tlo dadar bosan plak,jadi saya pelbagai kan tlo neh.....hehhhehhee
ikan kerisi goreng.........nie beli kat  pasar..seb baik ada pasar petang2 buta nie....4 ekor RM10 emm,belasah je la.nk makan ikan punya pasal.

4 ulasan:

LIPISLADY berkata...

Sallam Cik Mala,

Mak aii..banyaknya lauk,
sekali makan ke tu?
Terliurlah plak
tengok lauk2 pauk tu.
Dah laa saya tak makan malam ni..

pinkcolour82 berkata...

hahahahahha...buruk lantak tue lipislady kalu makan semua satu hari.2 hari punya makan tue......

ibu syafiq berkata...

ooohhh...utk 2ari mkn ok lah...klu 1ari nk hbiskn semua 2 mmg dh x bgn dh pas habiskn...huhu...
anyway...sdp'y!!!

pinkcolour82 berkata...

hahahahaha....memang dos.

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...