NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Isnin, 16 Mei 2011

SELAMAT*HARI*GURU*

SELAMAT HARI GURU BUAT GURU2 DI MALAYSIA....
bukak cter pasal hari guru nie..jiran depan umah saya pon cikgu tapi tak sempat nk wish sbb lama tak nampak dye.tbe2 kepala otak saya ingat kat cikgu2 saya yg dulu2..kemana agaknya diorg erk....

**********
******
****
**
*
tahun 1988 hingga 1993
(Sekolah Keb. Pengkalan Chepa Kota Bharu Kelantan )
**
tahun 1994-1995
(Sekolah Menengah Keb. Panji Kota Bharu Kelantan)
**
tahun 1996
(Sekolah Menengah Simpang Renggam Teluk Intan Perak )
**
tahun 1997-1999
(Sekolah Menengah Keb. Jalan Kebun Klang Selangor )
**
tahun 2003-2004
(Kolej Yayasan Basmi Kemiskinan Gesir Kuala Selangor )
****
saya nk sebut nama cikgu pon saya dah lupa ingatan...SELAMAT HARI GURU pada mereka yang penah mengajar saya dulu dari tak tahu baca sampai skang terlebih baca....hehehehhe..

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...