NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Selasa, 5 April 2011

STEAMBOT*

haiii...korang tengok tak pic kat atas tue!nie masa saya pegi makan malam kat NEW HARIZON (kalu tak silap saya lah)
kat kuantan.adik ipar saya lah yang bawak nie.diorg suami isteri memang minat sangat la kalu makan2 camnie nie...saya nie darak sikit(bak kata org kelate)..seafood saya tak makan la.tomyam ayam ngan ikan.bulih tahan sedap.pedas gler.tapi yang jd kemushkilan saya, nape tomyam dye tak sejuk2 pon...dah masuk lam mangkuk,pnas je manjang sampai saya abes makan.jd terpaksa makan slow2 je.tme kaseh angah & kamal bb belanja makan..hehheheehe.lain kali belanja la kami lagi.kwang3...layanan pon ok tempat nie.cam kat hotel je rase.cewahhh............masuk2 je penuh org dah booking.selamba je la saya masuk...tgkt 2 saya cakap.ohw,dah booking erk jawap pengurus dye.saya angguk je la.korg nk cuba, leh la pegi sana.harga pon berpatutan.boleh bawak keluarga korang kali..sekali sekala apa salahnya..cekedot.

2 ulasan:

Aleen Aiden berkata...

woah,da lame xmakan steambot...haishhh..sedapnye!hu2

pinkcolour82 berkata...

hehehehehe.....p la makan cik aleen aiden.

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...