NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Rabu, 20 April 2011

DAPAT GALAKSI TAB 7.0

haiii.....
malasnyaaaa saya nie.dalam kepala otak nk kemas umah,
btol2 punya kemas neh..tapi tuhan je tau betapa malasnya saya.



saya nak cerita pasal semalam,tbe2 ati mulut saya cakap kat en.hubby nk hpon yg besar tue...ringan plak  en.hubby saya tanya balik betol ke nk pakai tue...
btol la...saya btol2 bukan main2...huaaaa......
balik dari makan nasi putih,tomyam ayam,kailam ikan masin, ikan masak 3 rasa.macam biasa saya minum teh o laici suam2 kuku g2 trus naik atas berek cari charger,sme lah yg berkait ngan hpon samsung wave bawak g kedai cina yang selalu en.hubby saya pegi..
pelanggan tetap org kata.yeaaa...saya dapat nie........
balik saya godek2 benda alah nie..godek2 sampai pandai..sampai muak dah nk godek..
pendek kata godek10000000x la.

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...