NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Khamis, 21 April 2011

MAKAN*MEE*KARI*

If life is as senang to menang prizes like this. Just subscribe to DiGi's SMS content for news & more to win! klik kat cni
haiiiiiii......nie kedai yg saya ngan en.hubby saya nak makan mee kari..tempat dye kat gong badak kuala terengganu.sebenarnya yang bawak saya mai cni sebelum nie en.mail......dye kata mee kari kat cni sedap.....jadi pong makan la..yg pastinya mmg sedap.........




nie la mee kari yg saya duk cakap tue....memang lain dari yang lain tak sama macam mee kari yg biasa kita makan selalu..memang lain btol...kuah dye...sedap.pasal sedap 2 kali dah saya mai cni..
nie bukan apa,iklan je untuk korang2 cuci mata..hahahahaha....nie masa saya tengah melayan perasaan sorang2 sebab en hubby saya tengah bawak kete.

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...