NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Rabu, 13 April 2011

LUAHAN PERASAAN YG TERPENDAM

haiii.......
apa khabar korang ari nie!chat tak!
harap2 sihat walafiat la erk.saya sihat sokmo bak kata org ganu.
tak gi2.


hari nie saya cam nk meluahkan perasaan je rasenya.
dalam saya duk menjalani kehidupan macam biasa,
kadang2 timbul pasal kehidupan saya masa duk kat klang rumah yang mak saya sewa.macam mane mak saya boleh terkena sakit yg saya rasa skang macam teruk sangat.tapi dulu saya cam tak kisah pasal sakit mak saya tue.
sampai saya terpikir kenapa la dulu tak jaga betul2.
mungkin saya dah tua dan dah menjalani hidup sendiri kot.
mak saya!!!!
yang saya rasa seorang wanita yg cekal dan tabah dalam menjalani hidup dirantau orang, ditinggalkan suami dan kami adik beradik yg tak abes2 banyak menyusahkan dari menyenangkan.
tapi skang saya cuba nk menyenangkan ati mak saya.
saya cuba dan terus akan mencuba sedaya upaya saya.
saya sayang mak saya....
kita cerita pasal hal lain la plak.heheheehe.....
alamak,badan saya dah kembang.
mula la saya susah ati.tapi perasaan nk kurus kan badan tue ada,
tapi tak buat tue yg susahnya.camne nak buat erk.
tolong saya.lagi satu hal kat pejabat saya nie ada sorg kerani yang nk sgt menimang cahaya mata.sebab dye pernah gugur.jadi terlalu berharap.
sikap dye yg terlalu berharap tue bawak kesan kepada saya yg satu pejabat dengan dye nie.saya tak salah ke dye pong sebenarnya.maksud saya bawa kesan tue, jd saya pong teringin juga la.hahahahahaha...cuma saya tak suka menunjuk sgt yg saya pon nak juga.

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...