NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Isnin, 11 April 2011

DIARY*PENDEK*

haiiii....bosannya saya ari nie.dah abes keje rasenya.sampai tak tau nk buat ape.mungkin sebab member saya yg sorg tue takdeq kot.kalu tdk sekejap2 saya p pejabat sebelah.emmmm....
kebosanan melanda diri..huaaa.sebenarnya dalam pikiran saya byk menda duk pikir.baju unipom en.hubby saya tak bergosok lagi,nk kemas umah,nk cuci jamban yg saya rasa cam dah berkulat barat.
0700 hrs : set jam kul 7 tapi last2 bangun kul 7.30:malasnya nk bangun.gagah kan diri juga la.mandi2 bagai,siap2 kan diri jam kat dinding (berbentuk org hitam berlari) dah dekat kul8.laju je langkah saya pagi nie.cam ribut taufan jepon lagak dye.
8.00 hrs : akhirnya sampai juga saya kat pejabat tepat2 kul8.lagu TEGAS,ADIL & BERHEMAH belum lagi berkumandang.kira ok la tue sampai tepat pada masanya.kan..kan..kan
opssss,lupa nk cerita dalam perjalanan tadi saya sempat amik sokabar dulu.
9.00 hrs: hari nie saya tak pegi makan kat kantin,saya pesan je nasi lemak ngan kerani kat pejabat saya.perut dah bergendang2 mintak di ec.
1100 hrs : skang saya tengah duk layan blog.yg saya nyampahnya kalu bukak kat pejabat memang lembab la jawap dye.geraaaaaaammm.skang perot pon dah kenyang.yg pasti tak sabar nk balik gosok baju en.hubby saya.lambatnya jam.
1128 hrs: saya terima mesej dari en.hubby saya.saya pikir mesti dah bangun tdo neh.mesej berbunyi: "mama talipon.kata kat dalam umah dah lawa.nk buat kat luar plak"...xcitednya saya tuhan je la yang tau.nk tengok umah yg dah lawa hasil en.hubby saya punya deco2.
1900 hrs :sedut kapet dulu..habuk dah selori gamaknya kalu kumpul.sambil sedut sambil tengok  tv sambil mesej ngan en.hubby saya yg tengah duk ronda 1 bandar neh

1930: siap makan doyan tak tahan 2...sekilo RM12 hinggit...en.hubby saya beli 3 biji jadi harga semua RM54 hinggit...korg percaya tak!!!percaya la..mesti mau percaya punya.kalu saya bohong pon korang ape kisah erk.hehheehhe

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...