NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Ahad, 20 Mac 2011

SEMBANG*KOSONG

haiii.....yang baju ungu tue la cinta hati saya, myluvly en hubby saya.kami nie mmg jarang bergaduh.tapi kalu bergaduh boleh jadi tunggang terbalik umah di buatnya..
hahhahahaa....tapi "dye" tetap saya sayang.mane nak cari neh...cikit2 terpeleot 2 biasa la.adat lam umah tangga..semua org ada masalah kan!ape plak yg saya  duk mengarut neh...sebenarnya saya nk cerita td saya p makan.kat sebelah kedai batik mber en.hubby saya.tue ha dye kat sebelah.en.hubby saya makan punya la semangat.tengok tue....saya makan nasi goreng kampong.tak sedap langsung.huh!!!!! geram kalu makan, buat tak sedap.hangin 1 badan.

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...