NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Selasa, 8 Mac 2011

SAYA*ADALAH*SRIKANDI

haii.....*ketika aku menciptakan seorang wanita ia diharuskan untuk menjadi seorang yang istimewa.aku membuat kan bahunya cukup kuat untuk menampung dunia,namun,harus cukup lembut untuk memberikan keselesaan......
aku memberikannya kekuatan dari dalam untuk mampu melahirkan anak dan menerima penolakan yang sering kali datang dari anak-anaknya.aku memberinya kekerasan untuk menjadikannya tetap kental ketika orang lain menyerah, dan mengasuh keluarganya dengan penderitaan dan keletihan tanpa mengeluh.aku memberinya kepekaan untuk mencintai anak-anaknya dalam setiap keadaan, bahkan ketika anaknya bersikap sangat menyakiti hatinya.aku memberinya kekuatan untuk menyokong suaminya dalam kegagalan dan melengkapi dengan tulang rusuk suaminya untuk melindungi hatinya.aku memberinya kebijaksanaan untuk mengetahui bahawa seorang suami yang baik takkan pernah menyakiti isterinya,tetapi adakalanya menguji kekuatannya dan ketetapan hatinya untuk berada di sisi suaminya tanpa ragu.dan akhirnya aku memberinya air mata untuk dititiskan.ini adalah khusus miliknya untuk digunakan bila di perlukan.
SELAMAT MENYAMBUT HARI WANITA SEDUNIA.sesungguhnya saya bangga dilahirkan sebagai seorang wanita.

tak jumpa cari hadiah perkahwinan!harijadi!dan sebagainya!klik di bawah

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...