NUFFNANG

FOLLOW CIKMALA

TINGGALKAN JEJAK AWAK

JANGAN LUPA TINGGALKAN JEJAK AWAK

LIKE???

Jumaat, 18 Mac 2011

PROJEK*HOMESTAY*SAYA

haiii.....skang jam menunjukkan pukul1230 tengah malam..mata saya tak ngantuk lagi.mungkin korang dah tdo,lena diulit intan kot.pic kat atas umah saya.nie umah saya masih blom siap...
skang dah siap..dah dapat kunci pon.masa bgn tdo siang tadi.saya bukak pon,ada 1 miss coll dari GALEKSI PERMAI.nape plak erk pemaju tpon.jd dengan semangat berkobar2 saya tpon la balik.dye kata"cik sila datang amik cek erk" yahooooo....cek dah dapat.lam kepala otak saya takdeq benda lain dah.nak buat mozek & pagar dulu.hak penting dulu yang kena buat.senang nanti org nak duduk.kena la ada kemudahan dulu.pak mertua saya ada kata,ada org nak sewa umah tue.en.hubby saya kata takmau bagi sewa.

Tiada ulasan:

ANDA MUNGKIN JUGA MEMINATI

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...